הובלת משרדים

תוכן העניינים זמין בלחיצה 🚚

איך למצוא חברת הובלות מתאימה להעברת משרדים?

אין אדם שלא עבר בית פעם אחת לפחות בחייו. פירוק ואריזה של בית והובלה של כל התכולה שלו היא צעד משמעותי בחיינו וחשוב לנו מאד למצוא את חברת ההובלות המתאימה והטובה ביותר שתעשה את ההובלה. מה עושים כשצריך להעביר משרד? זה כבר סיפור אחר לגמרי.
הובלת משרדים

משך הזמן שבו אורזים ומפנים תכולה של משרד, לא משנה אם מדובר במשרד שהוא חלל אחד או משרד שיש בו חדרים רבים, הוא בעל משמעות רבה להמשכיות העסקית. הובלה גורמת להשבתה בעצם של הפעילות העסקית –  מהרגע בו מתחילים לארוז ועד לרגע בו התכולה נמצאת במקומה במשרד החדש- וכל דקה שווה כסף והרבה! ולכן חשוב בהעברת משרד לוודא שאתם בוחרים בחברת ההובלות הטובה ביותר, המקצועיות ביותר, עם אמינות ורמת שירות גבוהות במיוחד, כי העסק שלכם צריך להמשיך לעבוד במהירות האפשרית.

איך מצמצמים את מספר ימי העבודה המבוזבזים למינימום?

הובלה יכולה לגרום לעסק לבזבז ימי עבודה וזה פוגע בהכנסות העסק ולכן חשוב מאד לתכנן את ההובלה באופן שיצמצם את הנזק באופן המירבי. אז מה עושים? יש כמה עקרונות שניתן ליישם בהובלה של משרד ויעזרו לכם, בעלי העסק, למזער את הנזק:

ראשית, הובלה לקראת סוף השבוע, בימים שהעסק אינו עובד, היא הטובה והנכונה ביותר. חברת ההובלות תוכל להוביל ולפרוק את כל הציוד במהלך סוף השבוע ואז ביום ראשון העובדים יוכלו כבר להגיע למשרד החדש, לארגן את עמדות העבודה ולהתחיל לעבוד.

שנית, חשוב לתכנן את המעבר לפרטי פרטים. איך עושים את זה? עוברים חדר חדר, משרד משרד, ורושמים מה הציוד שיש להעביר למשרד החדש, מה צריך לארוז ומה פשוט צריך לעטוף והאם ישנו ציוד שהעובדים עצמם רוצים או יכולים להעביר בעצמם, למשל ציוד אישי או חומרים שהם מסווגים יותר ולא יכולים להיארז עם שאר הציוד. ככל שתעשו תכנון מדויק יותר ומפורט יותר, כך המעבר יהיה הרבה יותר אפקטיבי ויעיל. הרשימות שתכינו חשובות גם לטובת המחיר שתקבלו מחברת ההובלות. ככל השהפירוט יהיה מדויק יותר, כך חברת ההובלות תוכל להעריך מה כמו המשאיות שצריכה, איזה ציוד היא צריכה (למשל מנופים), האם החברה צריכה לספק לכם ציוד לאריזה כמו קרטונים, חומרי הדבקה, ניילונים וכו׳ וכל דבר אחר שחברת ההובלות צריכה לקחת בחשבון.

מה עוד חשוב בהכנות לקראת העברת משרד?

חשוב מאד לתקשר עם העובדים ולשתף אותם במעבר. עבור חלק מהאנשים, מעבר הוא שינוי לא קל. חשוב שיידעו איך נראה המשרד/חדר החדש אליו הם עוברים, האם יהיה מקום לכל הדברים שהם אמורים להעביר מהמשרד הנוכחי ומה חשוב שיידעו על המשרד החדש. ככל שיידעו יותר, כך המעבר יהיה קל ופשוט יותר ויהיה הרבה יותר שיתוף פעולה מצד העובדים.

חשוב לארגן לעובדים מראש ציוד לאריזה –  קרטונים, פצפצים, חומרי הדבקה לארגזים וחומרי סימון לקרטונים (מדבקות וטושים עמידים). כל עובד יכול להחליט איך הוא רוצה לארוז את הציוד שלו באופן שישמור על תקינותו ויתן לעובד הרגשה טובה שהוא שותף בתהליך.

הובלת משרד קטן יכולה להתאפשר בהפעלת העובדים ואולי אפילו ללא חברת הובלות מסודרת אך ברוב רובם של המקרים, המשרדים מאובזרים בריהוט כבד כגון שולחנות של חדרי ישיבות, ארונות, מחשבים, וציוד שחשוב שחברה מקצועית ורצינית תעשה את ההובלה. כי לא מדובר רק בפירוק אלא גם בהרכבה ואנחנו בטוחים שאף בעל עסק לא ירצה לבזבז את זמנו על הרכבה של חפצים או סידור שלהם במשרד. לשם כך, חשוב לבחור חברת הובלות טובה, מקצועיות , אמינה ומנוסה מה שיקל מאד על המעבר החלק .

איך בוחרים חברת הובלות טובה המתאימה להעברת המשרד שלנו?

כמו בבחירת חברת הובלות להעברת בית פרטי, חשוב לבדוק מספר דברים לפני שבוחרים חברת הובלות שתתאים לצרכינו:

ראשית, מומלץ לבדוק מה הותק של החברה, הניסיון שלה והאם יש לה ניסיון ספציפי בהעברת והובלת משרדים ולא רק בתים. יש שוני רב בין הובלה של משרד שאמור לחזור לעבודה מהר מאד לעומת הובלה של בית פרטי שבו הארגזים יכולים לעמוד בבית וייקח זמן עד שיפרקו אותם.

עוד חשוב לבדוק תוך כמה זמן חברת ההובלות תוכל לבצע את ההעברה וכמה זמן ייקח מרגע איסוף הארגזים ועד לפירוק הציוד וסידורו במשרדים החדשים.

ולבסוף, חשוב לקבל המלצות . לא לוותר על שלב זה כמו בכל דבר אותו אנחנו עושים. כי חברת הובלות יכולה לספר לכם על עצמה סיפורים נפלאים אבל בפועל , אם תדברו עם ממליצים, יסתבר לכם שיש פער גדול בין מה שהם מספרים לבין מה שקורה בשטח.

ציוד המשרד הישן –  מה עושים אתו?

יכול לקרות שבמעבר למשרדים החדשים, בעלי העסק משאירים ציוד במשרד הישן. זה יכול לנבוע מכל מיני סיבות –  או כי אין מקום במשרד החדש (ולכן חשוב לתכנן את המעבר מראש ולזהות את זה שזה עלול לקרות) או כי בעל העסק קנה ציוד חדש ואין לו מה לעשות עם הציוד הישן. בכל מקרה, ולא משנה מאיזו סיבה, ישנם פתרונות כדי להתמודד עם המצב: ניתן לאחסן את הציוד במחסנים ייעודיים בתקווה שאולי נצטרך את הציוד בעתיד. אם בוחרים באופציה הזו, אפשר לתכנן את ההובלה למשרד החדש ולמחסן באותו זמן ואז לחסוך בעלויות של הובלה נפרדת.

אפשרות נוספת היא למכור את הציוד לחברות אחרות שזקוקות לו במחיר יד שניה ואפשר גם לתרום את הציוד , בעיקר מחשבים , אבל לא רק, לעמותות ולאנשים שבאמת זקוקים לעזרה הכלכלית הזו.

מוזמנים לפנות לחברת ההובלות שלנו לפרטים נוספים, הצעת מחיר הוגנת ויותר חשוב מכל- שירות מקצועי ומהיר עם חיוך!

אזורי שירות

לייעוץ והצעת מחיר
בוכריס מנופים והובלות

מאמרים נוספים 

לייעוץ והצעת מחיר
דילוג לתוכן