הובלות באזור הצפון והשרון

הובלת דירה, הובלה קטנה או גדולה, הובלה של פסנתר או הובלה עם מנוף? כל מה שצריך לדעת על הובלות בצפון ובשרון אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

הובלות בצפון ובשרון

הובלות בצפון ובשרון נעשות באמצעות מגוון של משאיות לכל מטרה, עם צוות מיומן ומנוסה, אמין ומקצועי לכל סוגי ההובלה. 

הובלת חפצי אמנות נעשית תוך שמירה קפדנית על כל הפריטים, כך שיגיעו ליעדם בבטחה ללא כל נזק.  הובלת פסנתרים במשקלים גדולים הנארזים באופן מיוחד ומקובעים היטב לזמן הנסיעה. הובלות קטנות המתאימות לדירות סטודנטים או לחפצים בודדים שלא נכנסים לאוטו פרטי.  הובלת דירות באחריות ובבטחה, תוך הקפדה על שמירת הפריטים. הובלת משרדים מקצועית, עם דגש על שמירת הציוד הרגיש והיקר כגון מחשבים, מסכים ועוד.

אין ספק שהשרון הוא אחד האזורים המיושבים במדינה. אזור בעל יתרונות רבים של קירבה לתל אביב ולמרכז מחד, ומאידך, שקט ויופי מדהים ומרחק נסיעה קצר לחופי הים.  מי שמעוניין לעבור לשרון או מהשרון, נניח צפונה יותר, כדאי לו לבחור בחברה מקצועית שתכיר היטב את האזור ותדע כיצד להתמודד עם משימות ההובלה השונות באופן מקצועי ואחראי.


חברת הובלות מקצועית בצפון ובשרון

אזורי השרון והצפון מאגדים בתוכם ישובים רבים וערים שמשפחות רבות מעוניינות לגור בהם. מי שעושה את המעבר לשם או משם חייב לבחור בחברת הובלה טובה וותיקה מהאזור. כזו המכירה היטב את הישובים השונים, מעניקה שירות ברמה גבוהה, עומדת בלוחות זמנים ומקצועית. חברת בוכריס מנופים והובלות תעניק לכם את כל זה.

חברה המקפידה על כל הפרטים, מהגדולים ועד הקטנים ביותר, כאלו שאפילו לא חושבים עליהם. הובלה קטנה בשרון? הובלת משרד בצפון? זו החברה שצריכים כאשר זקוקים להובלה. 

עם צוות מקצועי ומנוסה בתחום, הניסיון עושה את ההבדל. ידע להתמודד עם כל תרחיש, גם לא צפוי, הובלה לקומה גבוהה מאוד ושימוש במנוף.

 הובלה עם מנוף היא מומחיות ורק בחברה מקצועית ומנוסה אפשר להיות שקטים שהציוד יגיע בבטחה אל יעדו. המנוף מעמיס את הציוד ומרים אותו לאן שצריך, בין אם זה חלון או מרפסת. שם מחכה לו צוות העובדים היעיל, פורק במהירות ומסדר בזריזות את הפריטים.

יתרונות

היתרונות הבולטים של חברת הובלות בשרון ובצפון היא בראש ובראשונה הניסיון. הכרות מלאה של האזור לצד וותק וניסיון של שנים רבות בהובלות בשרון ובצפון. עם חברה מנוסה לא צריך לדאוג לציוד ולפריטים המועברים. יום ההובלה עובר על הצד הטוב ביותר, ללא עיכובים או תקלות. 

יתרון נוסף הוא המקצועיות על-ידי העסקת צוות מיומן ומקצועי. מובילים העוברים הכשרות והדרכות מסודרות לצד פיקוח מסיבי כדי לבצע את ההובלות בצפון ובשרון על הצד הטוב ביותר. המובילים מקפידים לשמור על הציוד ולהעבירו בבטחה, כך שלא יגרם לו כל נזק, מעניקים שירות אדיב ועומדים בזמנים.

מחירים

קיימים כמה פרמטרים על-פיהם נקבע מחיר הובלות בצפון ובשרון. המחיר נקבע לפי נפח הכבודה המועברת, המרחק שיש לנסוע לשם המעבר, הפירוק וההרכבה. ובנוסף, אם יש מדרגות או מעלית ואם יש גישה למשאית ההובלה עד לפתח הבית או לא. אם יש צורך לארוז או לא ואם יש צורך במנוף.

לעיתים טווח המחירים המוצע על-ידי החברות השונות הוא גדול, לכן כדאי לעשות השוואה של הצעות מחיר, לצד השירות הניתן בתמורה למחיר המוצע. ובנוסף, חשוב לקבל הצעת מחיר מסודרת כדי שלא יהיו הפתעות לאחר מכן

 
סוג ההובלה מחיר הובלה באזור הצפון
מחיר הובלות משרדים בצפון
החל מ-400 ש"ח
מחיר הובלות לעסקים קטנים וגדולים
700 - 300 ש"ח
מחיר הובלות מנוף בצפון של
פריטים בודדים או דירות
850 - 450 ש"ח
מחיר הובלת מוצרי חשמל
החל מ-250 ש"ח
מחיר הובלת מחסנים/ מפעלים
החל מ-4,000 ש"ח
הובלת בית
החל מ- 1,500 ש"ח
הובלת וילה בצפון
החל מ- 2,800 ש"ח

אזורי שירות

תוכן עניינים
בוכריס מנופים והובלות
לייעוץ והצעת מחיר
לייעוץ והצעת מחיר
דילוג לתוכן