העברת מוסדות

מה חשוב לדעת על הובלה של מוסדות וארגונים?

ישנם מוסדות מסוגים שונים שהעברתם למקום אחר היא פרויקט מורכב לוגיסטית ומקצועית המצריך חברת הובלות מיומנת ומנוסה. באילו מוסדות וארגונים מדובר? עיריות, בתי ספר, בתי חולים, מוסדות חינוך שונים ומגוונים, מוסדות השכלה אקדמית כגון אוניברסיטאות ומכללות, מוסדות ציבוריים הנותנים שירותים לציבור הרחב ועוד.
העברת מוסדות

ההכנות להובלה של מוסד או ארגון מהסוג שתואר קודם הינן מאד חשובות ואפילו חיוניות להצלחת פרויקט ההובלה. אין מוסד אחד דומה למשנהו וכל מוסד או ארגון מצריכים תכנון ספציפי והיערכות בהתאם כדי להבטיח את הצלחת התהליך של ההובלה וההעתקה.

מה חשוב בבחירת חברת הובלה למוסדות וארגונים?

כמו בהעברת בתים או משרדים, העברה של ארגונים ומוסדות מכל סוג שהוא דורשת חברת הובלות מקצועית ומיומנת שיש ברשותה ציוד מתאים לביצוע ההובלה.

את כל זה עלינו לבדוק מראש וכדאי לבחון כמה חברות הובלה כדי לוודא שאנו בוחרים את החברה המתאימה ביותר.

אז מה נשאל את חברות ההובלה שאתן נדבר?

ראשית , מה הניסיון המוכח שלהן בהעברה והובלה של ארגונים ומוסדות ואילו ארגונים כאלו הן העבירו ומתי. ככל שלחברה יש יותר שנות ניסיון וניסיון רלוונטי, כך יקל עלינו לבחור בהם.

שנית, נבדוק איזה ציוד וכלי עבודה יש להם כדי לוודא שיש ברשותם את כל הציוד הנדרש החל ממשאיות , ציוד הרמה והנפה, ארגזים והכי חשוב –  אנשי צוות ונהגים. כשמעבירים מוסד ציבורי, יש תקנים שצריכים לעמוד בהם ואולי אף יפורסם מכרז לחברות הובלה במקום שתיבחר חברה מראש. חברות ההובלה יצטרכו להציג הוכחות לניסיון שלהן, ההסמכות והאישורים הנדרשים וכך נבצע סינון איכותי יותר של איזו חברה מתאימה לנו ביותר.

גם המלצות הוא נושא שחייב להיבדק. איך בודקים ממליצים? קודם כל לא מסתפקים ברשימת הממליצים שנותנת לנו חברת ההובלה אלא מבקשים ממליצים ספציפיים שאנו יודעים שחברת ההובלות עשתה אתם עבודה ונוכל לשאול אותם שאלות על הביצוע בשטח. סירוב של חברת ההובלה לתת לנו פרטי קשר של ממליץ כזה הוא אחר עלולה להדליק נורה אדומה.

המלצות אפשר לבדוק גם באתר של החברה באינטרנט אבל ברוב המקרים , ייכתבו רק המלצות מצוינות ואין הדבר אומר מאומה על החברה.

מוסדות וארגונים - הובלה מותאמת לכל סוג ארגון או מוסד

מוסדות ציבוריים –  מוסדות ציבור כגון מס הכנסה, ביטוח לאומי ומשרדים ממשלתיים נוספים שנותנים שירות לקהל הרחב הם מוסדות שחייבים הובלה מהירה מאד וללא עיכובים. ישנה חשיבות רבה למהירות ולתכנון הנכון.

מוסדות חינוך – החשיבות במקרה כזה הוא תזמון ההובלה למועד בו יש חופשת לימודים –  חופש גדול או חופשה בחגים. כל העברה במועד אחר תפגע בימי הלימודים.

 חברות מסחריות- לחברה מסחרית יש ציוד שעלול להיות רגיש, מסמכים וחומרים שלא ניתן להוביל בהובלה רגילה ולכן רק חברות הובלה שהתנסו בסוג כזה של הובלה ומכירות את הרגישויות תוכלנה לתת שירות מתאים .

תוכן עניינים
בוכריס מנופים והובלות
לייעוץ והצעת מחיר
לייעוץ והצעת מחיר
דילוג לתוכן