פירוק והרכבת רהיטים

מה הקשר בין הובלה לבין פירוק והרכבה?

במהלך חיינו כאנשים בוגרים ובוודאי כשאנו מתחתנים ויולדים ילדים, אנו רוכשים ריהוט ומכשירי חשמל . כשאנו עוברים לבית חדש, לרוב נעדיף לקחת אתנו את פריטי הריהוט והמכשירים החשמליים אותם אנחנו אוהבים ואשר מתאימים לביתנו החדש.
פירוק והרכבת רהיטים

את רוב הרהיטים והמכשירים הללו נצטרך לפרק על מנת שנוכל לארוז אותם ולהעביר אותם לבית אחר. וכמובן שלאחר שנפרק אותם, צריך גם להרכיב אותם מחדש. חברת הובלות טובה היא חברה שיודעת לעשות את הפעולה הזו ולהוביל את הציוד שלנו בשלמות ותקינות , גם אם יש צורך לפרק ולהרכיב אותו

למה צריך בכלל גורם מקצועי לפירוק והרכבה של רהיטים?

זוכרים את הארון ההוא שקניתם להרכבה עצמית וכשפתחתם את הארגז לא ידעתם מה לעשות ואיך מרכיבים את זה עם כל כך הרבה חלקים? או את הספריה שהחלטתם שאתם צריכים להרכיב בעצמכם בחדר של הילדים? ובכן, פירוק והרכבת רהיטים אינה דבר של מה בכך. וכשעוברים דירה, חשוב להבין מי יכול לעשות את הפירוק ולאחר מכן את ההרכבה, כי המיומנויות הנדרשות לפירוק אינן אותן יכולות שנדרשות להרכבה ואתם עלולים למצוא את עצמכם עם ארון מפורק שאין לכם שמץ של מושג איך להחזיר אותו למצב של ארון תקין. כאן בדיוק נכנסת חברת הובלות מקצועית. חברת הובלות שלא רק יודעת להערים ארגזים על משאית ולהעביר אותם לביתכם החדש, אלא יודעת ומיומנת בפירוק והרכבה של ארונות, ספריות, מכשירים חשמליים כגון מדיח כלים, תנור, כיריים, ועוד. היכולת לעשות זאת אינה ברורה מאליה ונכון שאנחנו נשלם במחיר הכולל יותר כסף על מוצרים ורהיטים שנצטרך להיעזר בחברת ההובלות לפרק ולהרכיב עבורנו ועדיין, כדאי ועדיף לשלם כסף מאש לשבור את הראש לאחר מכן כשלא יהיה לנו ארון תקין כדי לשים בו את הבגדים .

שירות פירוק והרכבה של רהיטים שונים או מוצרי חשמל הינו שירות מקצועי הניתן על ידי חברת ההובלות כחלק מסל השירותים שהיא נותנת ללקוח במעבר לבית חדש.

למה חשוב לדעת איך לפרק ולהרכיב ארון בגדים וארונות בכלל ?

רובנו לא אנשים טכניים שיודעים איך לגשת לפירוק ולאחר מכן הרכבה של רהיט, כל שכן ארון. בפירוק של ארון צריך לקחת בחשבון שישנה חשיבות לגובה האחיד של הדלתות וחיבור מנגנוני הסגירה שלהם בצורה טובה. צריך גם  לבנות נכון את הבסיס של הארון כדי שתהיה לו יציבות. ככלל, הרכבה של ארון דורשת יותר מאדם אחד שיבצע את זה ועדיף שיהיה איש מקצוע שמבין מה הוא עושה.

כמה זה עולה לנו?

התמחור של הובלה נגזר מגודל הבית ממנו ואליו אנו עוברים ומכמות הארגזים שנצטרך לארוז כדי לעבור לבית החדש. פירוק והרכבה מכילים בתוכם זמן שמתבזבז על עצם הפעולות הללו שגוזלות זמן כי לרובנו אין את הידע והניסיון בפירוק והרכבה של רהיטים או מוצרים חשמליים. המחיר תלוי גם בהאם אנו רוצים גם פירוק וגם הרכבה או רק פירוק (במקרה בו אנחנו לא מעוניינים להעביר את הרהיטים לבית החדש ורק רוצים לאחסן אותם). פנו אלינו והנציגים שלנו ישמחו לתת לכם הצעת מחיר מותאמת שתיקח בחשבון את מספר הרהיטים ו/או מכשירים חשמליים אותם תהיו מעוניינים לפרק ולהרכיב. אנו נבין יחד אתכם האם מדובר במוצרים שקשה לפרק אותם או אולי קשה להרכיב אותם מחדש ונשקף לכם את המשמעויות בשיחה פתוחה וכנה. המטרה היא שאתם תהיו מרוצים אחרי שתבינו מה נדרש כדי לפרק ולהרכיב את הציוד שלכם.

תוכן עניינים
בוכריס מנופים והובלות
לייעוץ והצעת מחיר
לייעוץ והצעת מחיר
דילוג לתוכן