איך עושים הובלה בצורה הטובה ביותר?

מעברים הם דבר לא קל בשום היבט. הם אף פעם לא בעיתוי הנכון, תמיד מלחיצים, מלווים ברגשות מעורבים ובחשש כבד.

זהו המקום בדיוק לחברת הובלות שתנהל את המתח שבמעבר, ולכן חברת הובלת איכותית צריכה להעמיד את הלקוח בראש סדר עדיפויותיה, להעניק לו את השירות הטוב ביותר, לפעול מתוך אכפתיות ומקצועיות, הבנה והתחשבות.

הובלה איכותית

חברת הובלות איכותית מחויבת לספק שירות הובלות מהימן, ולענות ולהתאים את השירות צרכים של הלקוח. השירות צריך להיות אישי והלקוח צריך לסמוך על המובילים שידעו לדאוג ולטפל נכון בחפצים מבלי לגרום להם נזק.

חברת ההובלות צריכה לספק שירות יוצא דופן, החל מהופעת יועצי ההובלות להערכת ההובלה בבית ומתן הערכת אומדן והצעת מחיר, ועד לצוותים המקצועיים שמגיעים בבוקר בכדי להעמיס את התכולה.

חברת הובלות איכותית, מכשירה את עובדיה לספק שירות איכותי ועקבי, שהנהלת החברה יכולה לעמוד גאה מאחוריו.
התקשורת הבינאישית היא המפתח לשירות מוצלח. השירות קשוב וקיימת הבנה מלאה למהלך המרתיע מבחינתו של הלקוח, ולכן החברה תעשה הכל בכדי ליצור חווית הובלה חיובית וללא טרחה.

החברה צריכה לדעת להתמודד עם מטרות וצרכים שונים של לקוחות שונים, לנתב בין אלה המעוניינים בהובלה מהירה לאלה הדורשים זמן נוסף וטיפול מיוחד.
החברה האיכותית נערכת לספק שירותים נוספים להובלה כמו, עטיפה וניילון נצמד, אמצעי הגנה על הריהוט והחפצים יקרי הערך, אריזה בארגזים ופירוקם, שירותי אחסון, שירותי מנופאות ועוד.

 

מעברי עסקים וארגונים

שירות איכותי במעברים שכאלה, מציע חידושים בתחום הלוגיסטיקה, הטכנולוגיה והתקשורת. כלל הצוותים, הנהגים המיומנים, צוותי ההובלה, צוותי הלוגיסטיקה ושירות הלקוחות, עובדים במקביל, כדי לוודא מעבר חלק של עובדי הארגון וטיפול זהיר במיוחד בציוד.

הידע והניסיון מאפשרים שירות הובלה איכותי. הצוות המיומן מטפל בקשר הראשוני, התכנון, הלוגיסטיקה ועד האריזה, ההובלה והפריקה במקום החדש.

חברת בוכריס הובלות ומנופים, מבינה כי הובלה כוללת הרבה יותר מהובלת ריהוט וחפצים אישיים. מדובר בהעברת משפחה וחיים. כוונתה לטפל במעבר על הצד הטוב ביותר, במינימום הפרעה ובאופן חלק, כך שהנחיתה תהיה רכה והלקוח יוכל להמשיך בשגרת חייו מכאן והלאה.

איך מבצעים את ההובלה בצורה הטובה ביותר?

לארוז את החיים בקופסה לא חייב להיות אסון כל כך גדול. ניתן ללמוד שלבים בהובלה באופן שלא תשים לב ותהיה כבר בחלל החדש שלך.
ראשית, כדאי לכוון את המעבר לתקופת הקיץ גם מבחינת תנאי מזג האוויר אך גם מבחינת החופש הגדול ורגע לפני תחילת הלימודים.
אירוע של מעבר מלחיץ מטבעו, ויוצר יותר מתח אם אין תוכנית ברורה של אריזה והובלה

לעולם אל תשאירו משהו לרגע האחרון, וזה נכון גם לגבי שירותי הובלה, להם צריך להיערך כחודש מראש לקבלת הצעת מחיר.
כשמגיע הזמן לארוז, מפתה מאוד לצאת החוצה ולחפש קרטונים משומשים לאריזה. חכם יותר לבקש שירות אריזה של חברת ההובלה, להשתמש בקרטונים חדשים ולהימנע מקרטונים נגועים בעובש, חרקים ומבנה רעוע ושמוט.
קל מאוד לזלזל בזמן הנחוץ לאריזה. השירות שניתן באמצעות חברת ההובלה מבוסס על ניסיון של שנים בתחום, והוא חוסך את העיסוק והטרחה.

החברה תדע לארוז כל פריט לפי הצורך. להשתמש במוצרי הגנה עבור פריטים שבירים ויקרי ערך.
חפצים שיש להם ערך סנטימנטלי, אולי, בשביל השקט הנפשי, כדאי להוביל אותם באופן עצמאי ברכב הפרטי.

יש להימנע מהעברת כימיקלים או חומרי בעירה, במשאית ההובלה, כמו גם צמחים ובעלי חיים.
יש לשמור על נתיב פתוח לצוות המובילים לבצע את עבודתם ללא הפרעה.
לא משנה כמה נזהרים, דברים קורים. יש צורך להבטיח את ההובלה בביטוח מתאים. הכיסוי הביטוחי נותן אבטחה נוספת.

אזורי שירות

לייעוץ והצעת מחיר
דילוג לתוכן